back to top

Planning is key

Planning is key

Het belangrijkste onderdeel is de planning. Die planning, per plaats, stuurt niet alleen de marketeers en de aannemers aan, maar ook ons. Wij weten, door de informatie die zij in het CRM van KPN NetwerkNL plaatsen, namelijk precies hoe ver zij zijn in het aanlegproces. Daardoor weten wij welk drukwerk (promotioneel of informatief) we kunnen gaan lokaliseren, opmaken en kunnen gaan produceren. Daarbij weten we ook exact wanneer we het drukwerk bij de huishoudens en bedrijven moeten bezorgen, dus gebruiken we deze datum om een backplanning te maken. Zodoende komt altijd alles op tijd.

Indrukwekkend case KPN NetwerkNL website

25 triljard rolletjes pepermunt

25 triljard rolletjes pepermunt

Dat klinkt misschien een beetje ingewikkeld zo, maar we zijn inmiddels ruim 20 miljoen poststukken en een kleine 25 triljard rolletjes pepermunt verder, dus het is eigenlijk heel simpel; het werkt! Onze campagnemanagers Frank en Edwin zijn proactief bezig met heel veel gebieden tegelijk en ook vanuit KPN NetwerkNL is de conclusie duidelijk: Indrukwekkend heeft zijn efficiënte meerwaarde voor alle betrokkenen inmiddels ruimschoots bewezen.

Indrukwekkend case KPN NetwerkNL Abri Bushok

Weer een speelveld er bij

Weer een speelveld er bij

Dennis, de accountmanager, gaat inmiddels als Chef Glasvezel door het leven, omdat hij door de intense samenwerking met KPN NetwerkNL er een soort specialisme bij heeft gekregen. Dat is kenmerkend voor de rol van Indrukwekkend: wij voeren niet alleen uit, maar denken integraal mee met de kennis zoals die zich bij de klant bevindt.

Indrukwekkend case KPN NetwerkNL schepjes

Verder groeien

Verder groeien

Elke dag waarop waarop klanten moeten wachten op de aanleg van glasvezel is er één teveel, zal ook KPN beamen. Daarom kregen we de opdracht om 'groeikaartjes' te maken. Simpelweg is een groeikaart een kaart gemaakt van gerecycled papier met zaadjes erin. Deze kan geplant worden in een potje of direct in de tuin afhankelijk van de zaadjes die in de kaart verwerkt zijn. De groeikaart bevat bloemzaadjes, groentezaden of zaadjes van kruiden. Frank lichtte deze groeikaartjes al eerder toe in een blog, waarin online marketeer Sarina demonstreert hoe je deze kaartjes plant.

kpn groeikaarten gestapeld

KPN NetwerkNL is al vanaf het begin een tevreden klant van Indrukwekkend. En niet voor niets! Het kleine, hechte team zie ik als een verlengstuk van onze communicatieafdeling. Zij ontzorgen ons in het productieproces van diverse mailingen en drukwerk, en voeren DTP werkzaamheden uit op bestaande communicatiemiddelen.
Zo zijn wij in staat om tijdig en op het juiste moment met onze klanten te communiceren. En welke deadline we ook hebben; ze denken mee in het vinden van de beste oplossing voor onze klant. En natuurlijk geldt zoals in alle relaties ‘zonder wrijving, geen glans’. Samen zijn we altijd op zoek naar hoe wij kunnen optimaliseren in een steeds veranderende markt.

Sandra van Daatselaar

Wat vinden zij van onze samenwerking

Case Manager:

Dat we zo’n belangrijk onderdeel zijn geweest bij de groei van KPN NetwerkNL, maakt dat het voelt alsof we collega’s zijn van de regiomanagers. Niet zo gek als je elkaar al zo lang zo vaak spreekt. Onze ordermanagers Frank en Edwin zijn beide met heel veel projecten tegelijk bezig en het is schitterend om te zien dat dat steeds weer gewoon goed gaat allemaal. Daar ben ik echt trots op.