back to top

CRM

Wij zijn direct aan de slag gegaan en hebben een custom made online CRM (Customer Relationship Management) - tool ontwikkeld. In dat CRM staan de huishoudens van diverse plaatsen in Nederland centraal. Deze locaties hebben hun eigen rayonmanagers en diverse aannemers die allemaal tegelijk bezig zijn met de aanleg van glasvezel.

Planning is key

Het belangrijkste onderdeel van het CRM is de planning. Die planning, per plaats, stuurt niet alleen de rayonmanagers en de aannemers aan, maar ook ons. Wij weten, door de informatie die zij in het CRM plaatsen, namelijk precies hoe ver zij zijn in het aanlegproces. Daardoor weten wij welk drukwerk (promotioneel of informatief) we kunnen gaan lokaliseren, opmaken en kunnen gaan produceren. Daarbij weten we ook exact wanneer we het drukwerk bij de huishoudens moeten bezorgen, dus gebruiken we deze datum om een backplanning te maken. Zodoende komt altijd alles op tijd.

25 triljard rolletjes
pepermunt

Dat klinkt misschien een beetje ingewikkeld zo, maar we zijn inmiddels ruim 13 miljoen poststukken en een kleine 25 triljard rolletjes pepermunt verder, dus het is eigenlijk heel simpel; het werkt! Onze campagnemanagers Frank en Edwin zijn proactief bezig met soms wel 25 gebieden tegelijk en ook vanuit Reggefiber is de conclusie duidelijk: het CRM heeft zijn efficiënte meerwaarde voor alle betrokkenen inmiddels ruimschoots bewezen.

Weer een speelveld
er bij

Het is zelfs zo dat Dennis, de accountmanager, bij ons inmiddels gewoon Chef Glasvezel heet, omdat hij door de intense samenwerking met Reggefiber er een soort specialisme bij heeft gekregen. Dat is kenmerkend voor de rol van Indrukwekkend: wij voeren niet gewoon maar uit, wij denken mee, integraal en van buitenaf, met de kennis zoals die zich bij de klant bevindt.

Dat maakt het voor ons niet altijd makkelijker, maar het maakt alles nét dat ene beetje beter.

Reggefiber strandbal

KPN (voorheen Reggefiber) is al vrijwel vanaf het eerst begin een tevreden klant van Indrukwekkend. En niet voor niets! Het kleine, hechte team zie ik als een verlengstuk van onze communicatieafdeling. Zij ontzorgen ons in het productieproces van diverse mailingen en drukwerk, en voeren DTP werkzaamheden uit op bestaande communicatiemiddelen.
Zo zijn wij in staat om tijdig en op het juiste moment met onze klanten te communiceren. En welke deadline we ook hebben; ze denken mee in het vinden van de beste oplossing voor onze klant. En natuurlijk geldt zoals in alle relaties ‘zonder wrijving, geen glans’. Samen zijn we altijd op zoek naar hoe wij kunnen optimaliseren in een steeds veranderende markt.

Sandra van Daatselaar
Teamleider Regionale marketing & Projectmanagement

Wat vinden zij van onze samenwerking

Case Manager:

Dat we zo’n onmisbaar onderdeel zijn geweest bij de start en de groei van Reggefiber, maakt dat het voelt alsof we collega’s zijn van de regiomanagers. Niet zo gek als je elkaar al zo lang zo vaak spreekt. Onze ordermanagers Frank en Edwin zijn beide met heel veel projecten tegelijk bezig en het is schitterend om te zien dat dat steeds weer gewoon goed gaat allemaal. Daar ben ik echt trots op.