KPN NetwerkNL
KPN NetwerkNL (voorheen: Reggefiber) en Indrukwekkend zijn ongeveer tegelijk begonnen en vanaf het prille begin bij elkaar betrokken geweest. We kunnen stellen dat beide bedrijven elementair zijn geweest in elkaars groei en we tot de dag van vandaag een fijne samenwerking hebben.
Eerst weer even terug naar de start. Toen Reggefiber in 2007 begon, was één van de primaire doelstellingen om op den duur zo veel mogelijk huishoudens in Nederland aan te sluiten op glasvezel. Daarvoor was communicatie nodig; heel veel communicatie, naar nog meer huishoudens. Een vereiste was dan ook dat die communicatie zo efficiënt mogelijk moest zijn. De vraag was: “hoe kunnen we dit doen?” Wij zeiden: “met ons!”. Het begin van een lange, succesvolle en vooral leuke samenwerking.
Planning is key
Het belangrijkste onderdeel is de planning. Die planning, per plaats, stuurt niet alleen de marketeers en de aannemers aan, maar ook ons. Wij weten, door de informatie die zij in het CRM van KPN NetwerkNL plaatsen, namelijk precies hoe ver zij zijn in het aanlegproces. Daardoor weten wij welk drukwerk (promotioneel of informatief) we kunnen gaan lokaliseren, opmaken en kunnen gaan produceren. Daarbij weten we ook exact wanneer we het drukwerk bij de huishoudens en bedrijven moeten bezorgen, dus gebruiken we deze datum om een backplanning te maken. Zodoende komt altijd alles op tijd.
25 triljard rolletjes pepermunt
Dat klinkt misschien een beetje ingewikkeld zo, maar we zijn inmiddels ruim 20 miljoen poststukken en een kleine 25 triljard rolletjes pepermunt verder, dus het is eigenlijk heel simpel; het werkt! Onze campagnemanagers Frank en Edwin zijn proactief bezig met heel veel gebieden tegelijk en ook vanuit KPN NetwerkNL is de conclusie duidelijk: Indrukwekkend heeft zijn efficiënte meerwaarde voor alle betrokkenen inmiddels ruimschoots bewezen.
Weer een speelveld er bij
Dennis, de accountmanager, gaat inmiddels als Chef Glasvezel door het leven, omdat hij door de intense samenwerking met KPN NetwerkNL er een soort specialisme bij heeft gekregen. Dat is kenmerkend voor de rol van Indrukwekkend: wij voeren niet alleen uit, maar denken integraal mee met de kennis zoals die zich bij de klant bevindt.
Verder groeien
Elke dag waarop waarop klanten moeten wachten op de aanleg van glasvezel is er één teveel, zal ook KPN beamen. Daarom kregen we de opdracht om 'groeikaartjes' te maken. Simpelweg is een groeikaart een kaart gemaakt van gerecycled papier met zaadjes erin. Deze kan geplant worden in een potje of direct in de tuin afhankelijk van de zaadjes die in de kaart verwerkt zijn. De groeikaart bevat bloemzaadjes, groentezaden of zaadjes van kruiden. Frank lichtte deze groeikaartjes al eerder toe in een blog, waarin online marketeer Sarina demonstreert hoe je deze kaartjes plant.
Ontmoet de betrokken teamleden
Edwin
Frank
Stefan
De opdrachtgever aan het woord
KPN NetwerkNL is al vanaf het begin een tevreden klant van Indrukwekkend. En niet voor niets! Het kleine, hechte team zie ik als een verlengstuk van onze communicatieafdeling. Zij ontzorgen ons in het productieproces van diverse mailingen en drukwerk, en voeren DTP werkzaamheden uit op bestaande communicatiemiddelen. Zo zijn wij in staat om tijdig en op het juiste moment met onze klanten te communiceren. En welke deadline we ook hebben; ze denken mee in het vinden van de beste oplossing voor onze klant. En natuurlijk geldt zoals in alle relaties ‘zonder wrijving, geen glans’. Samen zijn we altijd op zoek naar hoe wij kunnen optimaliseren in een steeds veranderende markt.