Een persoonlijk tintje
Een persoonlijk tintje

Herpositionering voor Shortleasen

Shortleasen is een nuchter bedrijf met een dito team. Geen gezeur, gewoon goed leasen. Het bedrijf is naar ons toegekomen met de vraag hoe we de communicatie persoonlijker kunnen maken. Daarbij werd ons nadrukkelijk meegegeven dat ze de uitstraling realistisch en dus niet te ludiek of dominant moet zijn. Nadat alle wensen op papier stonden konden we aan de slag met onze favoriete bezigheid: het creatieve proces.

Het antwoord op de vraag? Kim! Zij werkt bij Shortleasen.nl en is het toonbeeld van de persoonlijke en energieke werkwijze die kenmerkend is voor het Noord-Hollandse familiebedrijf. Shortleasen is omgeturnd tot Shortleasen met Kim, met een zeer prominente positie voor de bevlogen medewerkster. Persoonlijk toch?

 

Wie is Kim?

Kim is het antwoord op de vraag: “Hoe maken we shortleasen wat persoonlijker?” Daarbij was het voor het nuchtere team van Shortleasen.nl heel belangrijk dat het wel realistisch bleef en vooral niet te ludiek of te dominant. De rol van Kim speelt zich daardoor af in de achtergrond, terwijl ze door haar herkenbare stijl gedurende het gehele proces op de voorgrond aanwezig is.

Trouwens, Kim is gebaseerd op Kim. En ze werkt gewoon bij Shortleasen.nl; zij is het toonbeeld van de persoonlijke en energieke werkwijze die kenmerkend is voor het Noord-Hollandse familiebedrijf.

Dat is Kim

Ze begeleidt je op de website bij het zoeken naar de perfecte auto, geeft heldere adviezen, presenteert alle informatie die je nodig hebt op een duidelijke en vrolijke manier.

Kim is wild!

Ze zorgt er voor dat je wat te drinken hebt als je voor het eerst de garage uitrijdt en ze staat met WildFM in de file om ter plekke radio te maken en verzoeknummers te draaien.

Fan van Kim

Shortleasen insteekmap

10 kaarsjes

Terug- en vooruitblikken met Shortleasen met Kim10 jaar Shortleasen.nl

In november 2019 mocht shortleasen.nl 10 kaarsjes uitblazen! Hierom vonden Kim en haar collega's het een mooi moment voor een ludieke actie. Iets wat je ogen verleidt, je interesse wekt en het gesprek start.

Terugkijken naar de afgelopen 10 jaar laat je vanzelf vooruitkijken naar alles wat komen gaat. Zodoende kwamen we tot een idee: terugblikken en vooruitblikken. De een gevuld met autodrop, de ander met pepermuntjes. Zo tover je een lach op het gezicht! Een lach die trouwens ook bij Kim en haar collega's verscheen:

"Om het 10-jarig jubileum te vieren van ons online label Shortleasen.NL wilden we niet ‘zomaar’ met een bedankje bij onze klanten op de stoep staan. Als je “jarig” bent, trakteer je, en dan kom je vaak toch uit bij iets lekkers! Indrukwekkend heeft ons geholpen om alleen ‘iets lekkers’ om te zetten in ‘iets leuks en unieks’. Toch een heerlijke traktatie, maar met een verhaal en een visie. Met de terug- en vooruitblikken vierden we niet alleen ons 10-jarig bestaan, maar ook de vriendschap met onze klanten en ons gezamenlijke enthousiasme voor de toekomst. Een enorm dankjewel Indrukwekkend!"

Proost Kim!

Shortleasen waterflesje

Samen met het team van Shortleasen.nl hebben we er uiteindelijk voor gezorgd dat Kim de onderscheidende factor is die van het begin tot het eind zorgt voor een verfrissend heldere benadering. Proost, Kim!

Ontmoet de betrokken teamleden

De opdrachtgever aan het woord

Quote

Het was even schrikken toen ik zélf ineens het boegbeeld van de campagne werd, maar de mannen van Indrukwekkend waren er van overtuigd dat dit het beste was en dat konden ze ook goed onderbouwen. Uiteindelijk hebben ze daar ruimschoots gelijk in gekregen, want alle reacties zijn superpositief. Dat is een compliment voor hen, maar natuurlijk ook een beetje voor mezelf. Bedankt indrukwekkend!

Kim
Kim

Andere cases

Terug naar boven