back to top

Opvallen

Jade Eeken, Marketeer bij Gomes vraagt ons geregeld om een opvallende direct mailing te ontwerpen voor hun vaste klanten. Belangrijk is dat de dm altijd een luxe, classy uitstraling krijgt. Dit zorgt ervoor dat we altijd iets verder moeten denken dan het geijkte. Hoe kunnen we de direct mailing laten opvallen zonder dat we de plank misslaan. We nemen de leukste even met je door! 

Onthulling nieuwe Actros

Een persoonlijke uitnodiging voor de vaste klanten van Gomes. De nieuwe Actros werd onthuld. We hebben hier gekozen voor een rechtopstaande mailing waarin we de vorm van de truck konden benadrukken. De voorkant geeft een sneak preview van de nieuwe Actros.

actros gomes

Eindsprint bij Gomes

Deze uitgestanste versie in de vorm van een race vlag paste perfect bij het thema Final Lap.

eindsprint gomes

De grote eindsprintershow

Bij de grote eindsprintershow kon een showelement natuurlijk niet ontbreken. Dat werd de klapkubus! Een direct mailing die openklapt tot een kubus. We hopen dat de klanten van Gomes er een glimlach van op hun gezicht kregen. De kubus zorgde er ook voor dat we creatief met tekst moesten zijn.

klapkubus gomes

Gomes 85 jaar
icm Batman en
Robin

Ter ere van het 85 jarig bestaan van Gomes werden de Batman en Robin onder de bedrijfswagens in de spotlight gezet. We dachten eerst aan de comiclook voor deze klassieker, maar hebben uiteindelijk toch gekozen voor de mysterieuze uitstraling van Batman en Gotham City. Hierdoor blijven de auto’s de helden in deze direct mailing.

batman en robin gomes

Uitnodiging B-klasse icm Valentijnsdag

De nieuwe B-klasse werd geïntroduceerd op Valentijnsdag. Tijdens deze dag konden klanten een proefrit maken in deze nieuwe gezinsauto. Daarnaast werd er door Gomes ook een chocolaatje aan de uitnodiging toegevoegd en konden klanten een chocoladebox ophalen. Voor ons de reden om hier iets leuks mee te doen in de titel.
In deze mailing moest er ook een kleine knipoog worden gegeven richting gezinsuitbreiding, maar dit mocht natuurlijk niet te plat worden.
Om de focus te houden op de uitnodiging zijn de Valentijn elementen beperkt gebleven tot een luxe gouden hart en een spoor van romantische rozenblaadjes. Less is more.

valentijn b-klasse gomes

“Wij hebben nu een aantal projecten samen met Indrukwekkend gedaan en zijn daar zeer tevreden over. Indrukwekkend is een creatief en professioneel reclamebureau wat  ‘outside the box’ ideeën presenteert en creëert en goed met ons meedenkt over de juiste klantbenadering. Ik kijk dan ook uit naar de volgende projecten die we in 2019 met Indrukwekkend gaan oppakken.”

Ellen de Ridder

Manager Marketing & Customer Service

Gomes over ons

Case Manager:

Voor Gomes ontwerpen we regelmatig direct mailingen. In het eerste idee gaan we helemaal los. Aan de hand van hun classy huisstijl zorgen we ervoor dat het uitbundige idee weer in een Gomes jasje past. Ellen en Jade, bedankt dat jullie voor ons kiezen bij het ontwerpen van de direct mailing.