Het zit in onze genen
Over ons

Over ons

Indrukwekkend is begonnen als grafisch intermediair in 2007 en is inmiddels uitgegroeid tot een compleet marketingbureau. Sinds de oprichting hebben we maar één doel: onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen. Wij adviseren, bewaken en informeren en streven daarmee naar de hoogst haalbare kwaliteit. In alles wat we doen. En dat kan alleen samen, want zo komen we écht verder.

Indrukwekkend in 1 minuut

Missie en visie

Wat begon als intermediair in drukwerk is uitgegroeid tot het bureau dat we nu zijn. Maar ons doel is nooit veranderd. Nog steeds zijn we vakidioten, eenieder in zijn of haar eigen vakgebied. Continu zijn we op zoek naar verbeteringen en zijn we bezig ons te blijven ontwikkelen. En naarmate het team groeit, neemt de behoefte aan een duidelijke missie en visie toe. Waarom doen we de dingen zoals we ze doen? Gezamenlijk hebben wij onze missie en visie bepaald.

Kernwaarden

Onze identiteit maakt, verbindt en onderscheidt ons. Een heldere cultuur waarin iedereen zich prettig voelt. Prettig om het beste uit zichzelf te halen. Voor zichzelf, voor de opdrachtgever en voor Indrukwekkend. De basis voor onze identiteit zijn onze kernwaarden. Het DNA van Indrukwekkend bepaalt wie we zijn en waar we voor staan. Maar ook hoe we met onze opdrachtgevers en met elkaar omgaan. Zo zit het in ons DNA om onze opdrachtgevers nauw te betrekken door actief om input te vragen, samen te brainstormen en successen te vieren.

Begin 2020 heeft ons complete team deze kernwaarden samengesteld. Deze waarden helpen ons ook om keuzes te maken voor de toekomst. Bij ieder besluit gebruiken we deze waarden om te zien of het bij ons past. En natuurlijk helpt dat ons en eventuele nieuwe collega’s om te kijken of we goed bij elkaar passen.

Wij maken indruk met onze:

Creativiteit

Creativiteit is bij ons de drijvende kracht. Het is de kracht achter al onze ideeën en de motor voor vernieuwing in alles wat we ondernemen. Of het nu gaat om ontwerp, strategie of campagnes, we streven altijd naar frisse en originele oplossingen. Creativiteit is niet alleen een vaardigheid, het is de mentaliteit waarmee we uitdagingen benaderen en unieke resultaten leveren. Bij ons wordt creativiteit niet alleen gewaardeerd, het is de kern van wie we zijn en het vormt de basis voor het onderscheidend vermogen dat we aan onze klanten bieden.

Communicatie

Communicatie is voor ons meer dan alleen woorden; het is de sleutel tot helder begrip. We omarmen de kernwaarde van duidelijke communicatie, waarbij elk bericht toegankelijk is voor iedereen. Of het nu gaat om ontwerp, strategie of het overbrengen van een boodschap, we streven naar transparantie en begrijpelijkheid. Heldere communicatie is niet alleen een doel, maar een belofte aan onze klanten. Bij ons staat het leveren van informatie op een toegankelijke manier centraal, waardoor we effectief verbinding maken met ons publiek.

Professionaliteit

Professionaliteit is onze leidraad, waarbij we verantwoordelijkheid nemen en verwachtingen overtreffen. We zijn toegewijd aan het leveren van hoogwaardige diensten, waarbij we niet alleen voldoen aan, maar verder gaan dan wat van ons wordt verwacht. Het betekent dat we op elk niveau van onze interacties, projecten en service streven naar uitmuntendheid. Onze professionaliteit is niet alleen een standaard, maar een belofte om onze verantwoordelijkheden serieus te nemen en consistent te streven naar de beste resultaten voor onze klanten.

Veelzijdigheid

Samen streven we naar gezamenlijke doelen, waarbij we geloven in de kracht van de combinatie. We halen het beste uit ieders specialisme en zetten gezamenlijk dat extra stapje om tot het beste idee te komen. Bij ons is veelzijdigheid ook een commitment om onszelf en ons team voortdurend te verbeteren. Het is de drijvende kracht achter onze collectieve groei, waarmee we niet alleen individueel excelleren maar ook als een hecht team samenwerken.

Keuzestress?

We geven je graag advies op maat!

Je kunt ons bereiken op 072 – 562 54 82

Mailen mag ook: info@indrukwekkend.nl

ISO 9001-2015

Wanneer is een product of dienst van de juiste kwaliteit? De kwaliteit van een product of dienst is vooraf lastig vast te stellen. Een gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem toont aan dat je levert wat de klant vraagt.

Sinds eind 2021 zijn wij ISO-gecertificeerd. Vanuit ISO 9001:2015, de nieuwe norm voor kwaliteitsmanagement, worden diverse eisen gesteld die gericht zijn op onze processen. Op basis van de context van onze organisatie (stakeholders, risico’s en kansen) leggen we zaken vast. Grotendeels doen we dat met MultiPress waarin een aantal handige functionaliteiten zoals bijvoorbeeld planning, bezoekrapportages en een klachtenmodule geïntegreerd zijn. Daarnaast hebben we ook losse tools zoals de projectevaluatie en een klanttevredenheidsonderzoek. Wij gebruiken al deze tools om te evalueren én te leren. Hierdoor blijven wij onszelf verbeteren. Wil je meer weten over ISO 9001:2015? Ga dan op bezoek bij Edwin van der Loo!

  • Het bekende bierviltje

    Het bekende bierviltje

    Het is een mooie zomerdag in 2006 als op een terras het idee om een eigen bedrijf te beginnen ontstaat. Er is slechts één biertje en een bierviltje nodig om misschien wel het moedigste besluit van je leven te maken: voor jezelf beginnen!

  • Oprichting

    Oprichting

    Het bedrijf start als grafisch intermediair op een zolderkamer in Alkmaar. De naam? Indrukwekkend. Nee echt. Daar hoefde niet lang over nagedacht te worden. De naam past bij het Hollandse, opvallende karakter en is een grappige tegenstelling op één van de pijlers van het nog jonge bedrijf: nuchter.

  • Reggefiber

    Reggefiber

    Indrukwekkend werkte vooral voor Esprit scholen, Mercer en Reggefiber, dat Indrukwekkend het drukwerk toevertrouwde. Er kwamen steeds meer opdrachten onze kant op. Dat leidde dan weer tot extra lunchbestellingen bij snackbar Dikke Truus, avonden doorwerken en in 2008 tot het aannemen van onze musketier Frank.

  • Breder én ruimer

    Breder én ruimer

    Vanaf dat moment gaat het hard. Amper 6 maanden nadat Frank het team kwam versterken kwam Mark erbij. Daarmee was onze eerste vormgever een feit. Mark leverde met zijn creatieve blik direct een belangrijke toevoeging aan het team. Het maakte mogelijk dat we onze klanten steeds beter konden adviseren en helpen met hun offline communicatie. Naast briefpapier gingen we ook steeds vaker dingen als mokken en vlaggen bedrukken, regelden we de signing van bedrijfspanden en bedachten we leuke relatiegeschenken. In 2009 verhuisden we bovendien naar een, veel ruimer, eigen pand in Heiloo!

  • Extra krachten

    Extra krachten

    Door al die lunches bij Dikke Truus begonnen niet alleen wij maar ook Indrukwekkend als bedrijf uit z'n jasje te groeien. Met het aannemen van Edwin en Stefan kregen we een impuls van nieuwe krachten. Letterlijk in het geval van Stefan, die als onze DTP/magazijn spierbundel fungeert. Figuurlijk in de persoon van Edwin, die met zijn ruime kennis van drukwerk en onnavolgbare geluk ons team kracht bijzet.

  • Extra spin in het web

    Extra spin in het web

    De machine draait volop en de klanten komen vanuit alle hoeken. Van glasvezel tot kinderopvang, alles pakken we op. Ron is er bijgekomen om de klant nog beter van dienst te zijn, nieuwe klanten aan te trekken en extra werkzaamheden voor bestaande klanten te kunnen doen. Bovendien blijkt Ron een enthousiaste initiatiefnemer voor vrijdagmiddagborrels en dagjes weg!

  • Hollandse nieuwe

    Hollandse nieuwe

    2018 was een bijzonder jaar voor Indrukwekkend. Steeds meer vraag naar het ontwikkelen van websites zorgde voor de overname van webbureau Newfish. Nu konden we in één klap ook het ontwikkelen van websites, hosting en onderhoud aan gaan bieden. Hans-Peter, Alex en Michel waren met hun online kennis een sterke toevoeging aan het van origine 'offline' team. Aan nieuwe termen als CSS, onepager en hosting moest wel even gewend worden.

  • Een logisch gevolg

    Een logisch gevolg

    Biedt je webdesign en -development aan, dan kun je de klok erop gelijkzetten dat online marketing opgenoemd wordt. Onze online pionier Hans-Peter voorzag dat natuurlijk, dus moest er een onlinemarketingteam komen! De eerste Facebookcampagnes, SEO-teksten en Google Ads werden opgezet en gepubliceerd.

  • Strategisch besluit

    Strategisch besluit

    Omdat we over steeds meer middelen konden adviseren, waren we stiekem al enige tijd met marketingstrategie bezig. We kregen steeds vaker vragen als 'Hoe kan ik me goed onderscheiden?' en 'Hoe breng ik mijn producten slim aan de man?'. Omdat we ook daar een zinnig antwoord op willen geven, hebben we strategie als vaste dienst toegevoegd. We scholen onszelf verder en maken modellen om marketingstrategie aan iedereen duidelijk te kunnen maken.

  • Nieuw pand, een sterk merk en we zijn content

    Nieuw pand, een sterk merk en we zijn content

    In 2022 zijn we verhuisd naar Heerhugowaard. We strijken neer in een pand dat ruim tweemaal zo groot is als het pand in Heiloo. Dat biedt ruimte voor groei. Op online en offline gebied, zodat we nog meer bedrijven kunnen helpen met hun communicatie. Ook leuk: in 2022 hebben we ons 15-jarig jubileum gevierd! Naast ons nieuwe pand is het online marketingteam ook nog aangevuld met een content marketeer en een brandmanager.

Terug naar boven