Het zit in onze genen
Over ons

Over ons

Indrukwekkend is begonnen als grafisch intermediair in 2007 en inmiddels een compleet marketingbureau. Sinds de oprichting hebben we maar één doel: onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen. Wij adviseren, bewaken en informeren en streven daarmee naar de hoogst haalbare kwaliteit. In alles wat we doen. En dat kan alleen samen, want  zo komen we écht verder.

Kernwaarden

Wat begon als een tweekoppig bedrijf is uitgegroeid tot het bureau dat we nu zijn. Maar onze visie en het doel is nooit veranderd. Nog steeds zijn we vakidioten, eenieder op zijn eigen gebied. Continu zijn we op zoek naar verbeteringen en zijn we bezig ons te blijven ontwikkelen. En naarmate het team groeit, groeit de behoefte aan een duidelijke identiteit en cultuur. Onze identiteit maakt, verbindt en onderscheidt ons. Een heldere cultuur waarin iedereen zich prettig voelt. Prettig om het beste uit zichzelf te halen. Voor zichzelf, voor de opdrachtgever en voor Indrukwekkend. Waarom doen we de dingen zoals we ze doen?

Overzicht van de kernwaarden van Indrukwekkend

Dit zijn onze 5 kernwaarden. Het DNA van Indrukwekkend. Het DNA bepaalt wie we zijn en waar we voor staan. Maar ook hoe we met onze opdrachtgevers en met elkaar omgaan. Zo zit het in ons DNA om onze opdrachtgevers te betrekken bij onze opdrachten door actief om input te vragen, samen te brainstormen en uiteindelijk successen te vieren.

Begin 2020 heeft ons complete team deze kernwaarden opgesteld. Deze waarden helpen ons ook om keuzes te maken voor de toekomst. Bij ieder besluit gebruiken we ze om te zien of het bij ons past. En natuurlijk helpen ze ons, en eventuele nieuwe collega’s, om te kijken of we wel bij elkaar passen.

Aanpakken | Jij op één | West-Fries | Lenig | Samen verder

Aanpakken

Liever een stap teveel

Bij Indrukwekkend houden we van aanpakken en proberen we net dat stapje extra te zetten voor onze klanten. Zo weten we zeker dat we, in alles wat we doen, het beste resultaat leveren. En als dat betekent dat we met z’n allen een vrachtwagen moeten laden of lossen, dan doen we dat.

Wij opereren net even anders dan andere marketingcommunicatie-bureaus. Wij denken meteen al ver vooruit en zorgen ervoor dat de collega’s die met het project aan de slag gaan direct aansluiten. Op deze manier kunnen we tijdens de conceptfase al rekening houden met de technische uitvoering, haalbaarheid en het budget. Tijdens het proces zetten we geregeld een stapje terug om te kijken waar we vandaan gekomen zijn, zodat we er daarna weer twee vooruit kunnen zetten. Voor onze klanten leidt dat tot de meest efficiënte oplossing, zonder op creativiteit in te leveren.

Jij op één

De persoon staat centraal

Of het nu onze collega, leverancier of klant betreft, de persoon staat altijd op één. We werken daarom liever niet met bedrijven, maar met de personen achter de bedrijven samen. Voordat we het over order nr. 2263485 hebben, bespreken we daarom graag eerst even hoe het met jou en het bedrijf gaat. Zodoende voelt onze klantenkring als een extra familie. Dat is niet alleen voor ons, maar ook voor onze klanten fijn.

Die persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat we gezien worden als sparringspartner op communicatiegebied. Met behulp van webinars, opleidingen en coachsessies presteren we niet alleen vandaag, maar ook morgen op niveau. We blijven op de hoogte van wat er speelt bij onze klanten en kunnen vroeg aanhaken bij communicatievraagstukken.

West-Fries

Menselijk, helder en relevant

indrukwekkend kernwaarden west fries

Indrukwekkend is een verzameling van echte meedenkers. Sinds de oprichting in 2009 bestaan we overwegend uit nuchtere West-Friezen met uiteenlopende achtergronden en meningen. Om die reden mag je van ons verwachten dat we altijd klaarstaan met een passend advies. Geen gedoe, maar altijd de scherpste prijs en kwaliteit. We adviseren niets waar we niet achter staan.

Onze West-Friese nuchterheid heeft ons vaak verder geholpen. Wij zetten die no-nonsense mentaliteit graag in om anderen verder te helpen. Daarmee bedoelen we dus: niet alleen helpen, niet alleen uitvoeren, maar echt vanuit onze kracht en inzichten ervoor zorgen dat mensen verder worden geholpen dan alleen maar uit de brand.

Juist die nuchterheid komt onze creativiteit ten goede. We blijven dicht bij onszelf en laten de creativiteit niet naar ons hoofd stijgen. Hierdoor zijn onze ontwerpen verrassend én een aanvulling op de bestaande huisstijl.

Lenig

Op en buiten het werk

indrukwekkend kernwaarden lenig

Sportieve vakidioten. Zo worden we vaak omschreven. Van voetbal tot krachttraining en van hockey tot tennis. We blijven graag actief bezig. Ook op het werk zetten we onze winnaarsmentaliteit, teamgeest en lenigheid in om tot een goed resultaat te komen. De lenigheid maakt dat we snel kunnen schakelen en buigzaam zijn als de situatie daarom vraagt.

Toch even de kleuren van het drukwerk checken bij de drukker? We stappen zo de auto in naar de andere kant van het land. De signing op locatie inmeten? Ron is al onderweg! Even snel een vraag stellen over je website of online marketing. De afdeling online helpt je direct verder.

Samen verder

De kracht van de combinatie

De woordgroep samen verder verklapt waar we voor staan en gaan. Intern komen we samen verder door elkaar vanuit ieders specialisme te inspireren. We denken samen verder dan het gebruikelijke om tot het beste idee te komen. Extern doen we dat door ervoor te zorgen dat ook de opdrachtgever een wezenlijke rol binnen het project krijgt en houdt. Daardoor zitten we goed op één lijn en komen we samen verder.

Eigenlijk komt het erop neer dat wij geen energie verspillen, maar juist energie geven. Dát is de rol van Indrukwekkend. En de beloning? De beloning van dit alles ligt voor ons niet in een 6-0 overwinning, een factuur of het bereiken van een finale. De beloning zit eigenlijk gewoon in het doén en het hoogst haalbare resultaat behalen. Het doen waar wij het beste in zijn, zodat zoveel mogelijk mensen daar profijt van hebben en zodat de ander ook kan doen waar die het beste in is. Dát is onze beloning en dat is wat ons motiveert!

Keuzestress?

We geven je graag advies op maat!

Je kunt ons bereiken op 072 – 562 54 82

Mailen mag ook: info@indrukwekkend.nl

  • Het bekende bierviltje

    Het bekende bierviltje

    Het is een mooie zomerdag in 2006 als Dennis en Wouter op een terras zitten. Ze hebben slechts één biertje nodig om misschien wel het moedigste besluit van hun leven te maken: voor zichzelf beginnen!

  • Oprichting

    Oprichting

    Ze starten als grafisch intermediair op een zolderkamer in Alkmaar. De naam? Indrukwekkend. Nee echt. Daar hoefde niet lang over nagedacht te worden. De naam past bij het Hollandse, opvallende karakter en is een grappige tegenstelling op één van de pijlers van het nog jonge bedrijf: nuchter.

  • Reggefiber

    Reggefiber

    Het twee koppen tellende team werkte vooral voor Reggefiber, dat Indrukwekkend het drukwerk toevertrouwde. Al snel bleken Reggefiber en Indrukwekkend een sterke match te zijn. Er kwamen steeds meer opdrachten onze kant op. Dat leidde dan weer tot extra lunchbestellingen bij snackbar Dikke Truus, avonden doorwerken en in 2008 tot het aannemen van de derde musketier Frank.

  • Breder én ruimer

    Breder én ruimer

    Vanaf hier gaat het hard. Amper 6 maanden nadat Frank de twee founding fathers kwam versterken kwam Mark erbij. Daarmee was onze eerste vormgever een feit. Mark leverde met zijn creatieve blik direct een belangrijke toevoeging aan het team. Het maakte mogelijk dat we onze klanten steeds beter konden adviseren en helpen met hun offline communicatie. Naast briefpapier gingen we ook steeds vaker dingen als mokken en vlaggen bedrukken, regelden we de signing van bedrijfspanden en bedachten we leuke relatiegeschenken. In 2009 verhuisden we bovendien naar een veel ruimer pand in Heiloo!

  • Extra krachten

    Extra krachten

    Evenals Frank begon Indrukwekkend als bedrijf uit z'n jasje te groeien. Met het aannemen van Edwin en Stefan kregen we een impuls van nieuwe krachten. Letterlijk in het geval van Stefan, die als onze DTP/magazijn spierbundel fungeert. Figuurlijk in de persoon van Edwin, die met zijn ruime kennis van drukwerk en onnavolgbare geluk ons team kracht bijzet.

  • Extra spin in het web

    Extra spin in het web

    De machine draait volop en de klanten komen vanuit alle hoeken. Van glasvezel tot kinderopvang, alles pakken we op. Ron is er bijgekomen om de klant nog beter van dienst te zijn. Om nieuwe klanten aan te trekken of extra werkzaamheden voor bestaande klanten te kunnen doen. Bovendien blijkt Ron een enthousiaste initiatiefnemer voor vrijdagmiddagborrels en dagjes weg!

  • Hollandse nieuwe

    Hollandse nieuwe

    2018 was een bijzonder jaar voor Indrukwekkend. Door de overname van Newfish konden we in één klap ook het ontwikkelen van websites en daarbij horende diensten aan gaan bieden. Hans-Peter, Alex en Michel waren met hun online kennis een sterke toevoeging aan het van origine 'offline' team. Aan nieuwe termen als CSS, onepager en hosting moest wel even gewend worden.

  • Een logisch gevolg

    Een logisch gevolg

    Biedt je webdesign en -development aan, dan kun je de klok erop gelijk zetten dat online marketing opgenoemd wordt. Onze online pionier Hans-Peter voorzag dat natuurlijk, dus moest er een online marketeer bij het team! Sarina kwam erbij en bracht naast ervaring ook een hoop enthousiasme mee. De eerste Facebookcampagnes, SEO teksten en Google Ads werden opgezet en gepubliceerd. Dat smaakte naar meer, want precies een jaar later voegde Sander zich bij het team!

  • Strategisch besluit

    Strategisch besluit

    Omdat we over steeds meer middelen konden adviseren, waren we stiekem al enige tijd met marketingstrategie bezig. We kregen steeds vaker vragen als 'Hoe kan ik me goed onderscheiden?' en 'Hoe breng ik mijn producten slim aan de man?'. Omdat we ook daar een zinnig antwoord op willen geven, hebben we strategie als vaste dienst toegevoegd. We scholen onszelf verder en maken modellen om marketingstrategie aan iedereen duidelijk te kunnen maken.

  • Nieuw pand

    Nieuw pand

    In 2022 verhuizen we naar Heerhugowaard. We strijken neer in een pand dat ruim tweemaal zo groot is als het pand in Heiloo. Dat biedt ruimte voor groei. Op online en offline gebied, zodat we nog meer bedrijven kunnen helpen met hun communicatie. Ook leuk: in 2022 vieren we ons 15-jarig jubileum!

Terug naar boven
Voordat je weggaat

In onze maandelijkse nieuwsbrief ontvang je:

  • Frisse ideeën op het gebied van social media;
  • Advies op maat van onze professionals;
  • Feiten en nieuwtjes over strategie, offline communicatie, websites, online marketing.