Het zit in onze genen
Over ons

Over ons

Indrukwekkend is begonnen als grafisch intermediair in 2007 en inmiddels een compleet marketingbureau. Sinds de oprichting hebben we maar één doel: onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen. Wij adviseren, bewaken en informeren en streven daarmee naar de hoogst haalbare kwaliteit. In alles wat we doen. En dat kan alleen samen, want  zo komen we écht verder.

Kernwaarden

Wat begon als een tweekoppig bedrijf is uitgegroeid tot het bureau dat we nu zijn. Maar onze visie en het doel is nooit veranderd. Nog steeds zijn we vakidioten, eenieder op zijn eigen gebied. Maar naarmate het team groeit, groeit de behoefte aan een duidelijke identiteit en cultuur. Onze identiteit maakt, verbindt en onderscheidt ons. Een heldere cultuur waarin iedereen zich prettig voelt. Prettig om het beste uit zichzelf te halen. Voor zichzelf, voor de opdrachtgever en voor Indrukwekkend. Waarom doen we de dingen zoals we ze doen?

Overzicht van de kernwaarden van Indrukwekkend

Dit zijn onze 5 kernwaarden. Het DNA van Indrukwekkend. Het DNA bepaalt wie we zijn en waar we voor staan. Maar ook hoe we met onze opdrachtgevers en met elkaar omgaan. Zo zit het in ons DNA om onze opdrachtgevers te betrekken bij onze opdrachten door actief om input te vragen, samen te brainstormen en uiteindelijk successen te vieren.

Begin 2020 heeft ons complete team deze kernwaarden opgesteld. Deze waarden helpen ons ook om keuzes te maken voor de toekomst. Bij ieder besluit gebruiken we ze om te zien of het bij ons past. En natuurlijk helpen ze ons, en eventuele nieuwe collega’s, om te kijken of we wel bij elkaar passen.

Aanpakken | Jij op één | West-Fries | Lenig | Samen verder

Aanpakken

Liever een stap teveel

Bij Indrukwekkend houden we van aanpakken en proberen we net dat stapje extra te zetten voor onze klanten. Zo weten we zeker dat we, in alles wat we doen, het beste resultaat leveren. En als dat betekent dat we met z’n allen een vrachtwagen moeten laden of lossen, dan doen we dat.

Wij opereren net even anders dan andere marketingcommunicatie-bureaus. Wij denken meteen al ver vooruit en zorgen ervoor dat de collega’s die met het project aan de slag gaan direct aansluiten. Op deze manier kunnen we tijdens de conceptfase al rekening houden met de technische uitvoering, haalbaarheid en het budget. Tijdens het proces zetten we geregeld een stapje terug om te kijken waar we vandaag kwamen zodat we er daarna weer twee vooruit kunnen zetten. Voor onze klanten levert dat uiteindelijk de meest efficiënte oplossing op zonder in te leveren op creativiteit.

Jij op één

De persoon staat centraal

Of het nu onze collega, leverancier of klant betreft, de persoon staat altijd op één. We werken daarom liever niet met bedrijven, maar met de personen achter de bedrijven samen. Voordat we het over order nr. 2263485 hebben, bespreken we daarom graag eerst even hoe het met jou en het bedrijf gaat. Zodoende voelt onze klantenkring als een extra familie. Dat is niet alleen voor ons, maar ook voor onze klanten fijn.

Die persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat we gezien worden als sparringspartner op communicatiegebied. Zo blijven we op de hoogte van wat er speelt bij onze klanten en kunnen we vroeg aanhaken bij communicatievraagstukken.

West-Fries

Menselijk, helder en relevant

indrukwekkend kernwaarden west fries

Indrukwekkend is een verzameling van echte meedenkers. Sinds de oprichting in 2009 bestaan we overwegend uit nuchtere West-Friezen met uiteenlopende achtergronden en meningen. Om die reden mag je van ons verwachten dat we altijd klaarstaan met een passend advies. Geen gedoe, maar altijd de scherpste prijs en kwaliteit. We adviseren niets waar we niet achter staan.

Onze West-Friese nuchterheid heeft ons vaak verder geholpen. Wij zetten die no-nonsense mentaliteit graag in om anderen verder te helpen. Daarmee bedoelen we dus: niet alleen helpen, niet alleen uitvoeren, maar echt vanuit onze kracht en inzichten ervoor zorgen dat mensen verder worden geholpen dan alleen maar uit de brand.

Juist die nuchterheid komt van pas in onze creativiteit. We blijven dicht bij onszelf en laten de creativiteit niet naar ons hoofd laten stijgen. Hierdoor zijn onze ontwerpen verrassend én een aanvulling op de bestaande huisstijl.

Lenig

Op en buiten het werk

indrukwekkend kernwaarden lenig

Sportieve vakidioten. Zo worden we vaak omschreven. Van voetbal tot krachttraining en van hockey tot tennis. We blijven graag actief bezig. Ook op het werk zetten we onze winnaarsmentaliteit, teamgeest en lenigheid in om tot een goed resultaat te komen. De lenigheid maakt dat we snel kunnen schakelen en buigzaam zijn als de situatie daarom vraagt.

Toch even de kleuren van het drukwerk checken bij de drukker? We stappen zo de auto in naar de andere kant van het land. De signing op locatie inmeten? Ron is al onderweg! Even snel een vraag stellen over je website of online marketing. De afdeling online helpt je direct verder.

Samen verder

De kracht van de combinatie

De woordgroep samen verder verklapt waar we voor staan en gaan. Intern komen we samen verder door elkaar vanuit ieders specialisme te inspireren. We denken samen verder dan het gebruikelijke om tot het beste idee te komen. Extern doen we dat door ervoor te zorgen dat ook de opdrachtgever een wezenlijke rol binnen het project krijgt en houdt. Daardoor zitten we goed op één lijn en komen we samen verder.

Eigenlijk komt het erop neer dat wij geen energie verspillen, maar juist energie geven. Dát is de rol van Indrukwekkend. En de beloning? De beloning van dit alles ligt voor ons niet in een 6-0 overwinning, een factuur of het bereiken van een finale. De beloning zit eigenlijk gewoon in het doén en het hoogst haalbare resultaat behalen. Het doen waar wij het beste in zijn, zodat zoveel mogelijk mensen daar profijt van hebben en zodat de ander ook kan doen waar die het beste in is. Dát is onze beloning en dat is wat ons motiveert!

Keuzestress?

We geven je graag advies op maat!

Je kunt ons bereiken op 072 – 562 54 82

Mailen mag ook: info@indrukwekkend.nl