back to top

Energie

Dit betekent dat wij vaak nét een beetje anders opereren dan andere marketingcommunicatie bureaus. Wij denken vaak ver vooruit, en meestal meteen al. Zo houden wij vanaf een conceptfase al rekening met de technische uitvoering, de haalbaarheid en de kostprijs. Uiteindelijk levert dat voor onze klanten namelijk de meeste efficiënte oplossing op, die net zo creatief is als praktisch, en zowel voordelig als effectief.

Daarbij stellen we natuurlijk ook vragen. Wat heb je nodig? Waarom? Wat wil je er mee gaan doen? Soms zetten we een stapje terug - even kijken waar het ook al weer allemaal vandaan kwam. En soms geven we vol gas op die lolly, want als het klopt dan klopt het en dan gaan we door.

Eigenlijk komt het er op neer dat wij geen energie verspillen, maar juist energie geven. Dát is de rol van Indrukwekkend.

IDW Bidonnen

Sport

Energie verspillen we wel in het weekend, want we zijn enthousiaste hardlopers, tennissers, fietsers en fitnessers en we zetten ons in voor de groei van padel, een snelgroeiende sport die veel op tennis lijkt maar veel laagdrempeliger is en stiekem misschien wel leuker ook.

Daarnaast staan we in het weekend juichend langs de lijn, onze kinderen te coachen, want wij vinden sport een belangrijk onderdeel van de opvoeding en dus is het voor ons ook logisch dat wij ons op allerlei manieren en met veel plezier inzetten voor de sportbeleving van anderen.

Sponsoring

Dit doen wij door het sponsoren van jeugdteams en verenigingen. En dat doen we dan niet simpelweg met een bord langs de rand van het veld waar leuk ons logo op staat. Nee, dat doen we zoals we dat altijd doen. We vragen wat er nodig is. Als dat T-shirts zijn: prima, dan worden we shirtsponsor. Hoeveel shirts zijn er nodig? En hoeveel shirts het jaar daarop? Duidelijk, dan regelen we dat ook meteen even.

Op deze manier zetten wij ons in voor:
DSS voetbalvereniging, Haarlem
RK EDO voetbalvereniging, Avenhorn
Huttendorp Avenhorn
Indrukwekkenddubbeltoernooi, De Goorn
Padel Kings, De Goorn

IDW sportshirt

Beloning

De beloning van dit alles ligt voor ons niet in een 6-0 overwinning, een factuur of het bereiken van een finale. De beloning zit eigenlijk gewoon in het doén.

Het doen waar wij het beste in zijn, zodat zoveel mogelijk mensen daar profijt van hebben. Het doen waar wij het beste in zijn, zodat de ander ook kan doen waar die het beste in is.

Want als wij gewoon doen waar wij het beste in zijn, kan de ander doen wat die het leukste vindt en doen waar die het meeste energie van krijgt. Dát is onze beloning en dat is wat ons motiveert!

En als de energie toch een beetje op is, dan sturen wij gewoon Ron even bij je langs.

IDW RonDoos

Toe aan een
beetje energie?

Wij geven het graag!

Je kan ons bereiken op 072 – 562 54 82

Mailen mag ook: info@indrukwekkend.nl

Maak kennis met het team

Maak kennis met het team

Hans-Peter

Hans-Peter

Senior Lead Developer

Dennis

Edwin

Esther

Esther

Hoofd Beautycase

Wouter

Wouter

Mogelijkheden Man

Mark

Mark

Hoge Ogen Gooier

Michel

Michel

Graphic designer

Ron

Alex

Alex

Full-Stack developer

Frank

Frank

Chef Sfeerbeheer

Sjerp

Sjerp

Full-Stack developer

Stefan

Stefan

Rots in Branding