Dit is Nikki
Cijferkoningin met een passie voor campagnes

Meten, weten en doelgericht verbeteren
Nikki stort zich als online marketingspecialist bij Indrukwekkend vol op data-analyse en de ontwikkeling van online campagnes die impact maken. Ze werkt graag met tools zoals Google Analytics, waarmee ze diep in het gedrag van online bezoekers duikt. Kennis die ze daarna gebruikt om de campagnes nog verder te verbeteren.
Nikki richt zich met name op SEA-campagnes en SEO- werkzaamheden. Maar ze denkt ook mee over de bredere marketingstrategie: welke kanalen zetten we in en hoe spelen we in op trends. En uiteraard kijkt ze ook hoe beeld en tekst samen het juiste verhaal vertellen.

Dit vindt Nikki leuk
Nikki houdt van samenwerking en krijgt energie van brainstormsessies met collega’s uit verschillende afdelingen. Ze verliest zichzelf graag in het analyseren van zoekgedrag en het ontdekken van nieuwe trends, wat elke campagne weer een frisse impuls geeft. Alles draait voor Nikki om het creëren van een compleet marketingplan dat klanten verder helpt.
Na werktijd is ze vaak in de sportschool te vinden, waar groepslessen haar motiveren – diezelfde teamspirit voelt ze ook bij Indrukwekkend.
Nikki








Nieuwsgierig naar wat mijn tips zijn na een analyse van jouw data?
Laten we een afspraak inplannen.
