Dit is Stefan
De puntjes op de i zetten
Rots in Branding
Stefan is Chef Voorraadbeheer en DTP. Daarnaast is hij onze Rots in de Branding. Je krijgt Steef gewoon niet gek. Steef doet ook niet gek. Hij zal nooit iets zeggen wat onwaar is. Sterker nog: voor sommige mensen geldt ‘meten is weten’, maar wij hebben Steef. En Steef weet altijd alles. Dus als wij het niet weten, dan vragen we het aan Steef en als Steef antwoord geeft, dan is dat het. Wat dat betreft is Steef eigenlijk in elk gesprek onmisbaar. Of het nou over films gaat (Steef kent ze allemaal), of over politiek: Steef weet je altijd precies te vertellen van welk edelmetaal die vork gemaakt is en hoe die nou eigenlijk verbonden is met de steel.
Dit vindt Stefan leuk
Het mooist vind ik projecten waarbij ik mijn gang kan gaan binnen een vaste opmaak. Het is dan een uitdaging om alles passend te krijgen. Verder vind ik het magazijnwerk leuk: dat is een welkome afwisseling op het DTP-werk.
Helemaal mooi is het natuurlijk als die twee facetten samenkomen, zoals bij de Slagwijdte, het magazine van HCAW, een honkbalvereniging. De vormgeving van het magazine staat al redelijk vast, maar er is toch aardig wat vrijheid om dingen aan te passen naar eigen inzicht. Daarnaast is het ook altijd een uitdaging om alles er, onder behoorlijke tijdsdruk, netjes in te krijgen.
Als dat allemaal is gelukt en ik een paar weken later een pallet vol met Slagwijdte’s naar Haarlem stuur, dan ben ik wel trots, ja.
Stefan
Benieuwd hoe Stefan je kan helpen?
Hij staat je graag te woord!