072 562 54 82

Kick-off

We zijn gestart met een kick-off meeting waarbij het idee werd gepitched door Wouter. Vervolgens heeft Michel de uitvoering op zich genomen, terwijl Edwin de planning bewaakte.

Het 50 jaar Zaanstad logo

Het logo representeert Zaanstad. De identiteit en de samenleving. Wanneer je goed kijkt zie je verschillende Zaanse elementen in het logo terugkomen.

De Zaan, de inwoners, de bekende geveltjes. Maar ook de bruggen over de Zaan en de verbinding tussen de gemeente en de inwoners, de multiculturele samenleving en de bedrijvigheid.

  • Stichting Kolom

    Stichting Kolom biedt specialistisch onderwijs aan kinderen en jongeren met een extra ondersteuningsbehoefte. Een organisatie met een groot hart én …

  • Intercel

    Hoe presenteer je een breed, technisch aanbod op een overzichtelijke en moderne manier? Voor Intercel ontwikkelden wij een multisite die …

  • Van A naar B Festival

    Voor Logmotion mochten we meewerken aan het A naar B Festival, een evenement dat scholieren en werkzoekenden in contact brengt …