Social Media Marketing
Als je social media indruk maakt, dan moet het wel indrukwekkend zijn.
Hou ’t kort
Een bekende uitspraak in de social media wereld: houd het kort! In een paar seconden maakt jouw doelgroep de afweging of ze blijven hangen bij jouw bericht of niet. In die seconde moet je opvallen en nieuwsgierig maken. Wanneer je de aandacht hebt kun je doorpakken.
Er is bijna geen bedrijf meer zonder Facebook-, Instagram- of LinkedInpagina en toch zien we vaak dat er weinig aandacht wordt gestoken in het beheren van die social media kanalen. Want je hebt geen tijd, geen inspiratie of er reageert toch niemand, dus waar doe je het voor? Dat kan anders, want met een duidelijke social media strategie is het beheren van je kanalen makkelijker en leuker! Bovendien kun je jouw doelgroep heel gericht bereiken met social media advertenties. Met behulp van de Facebook Pixel kunnen we retargeten en dankzij een op maat gemaakt dashboard worden de resultaten van de campagnes inzichtelijk. Zo zie je precies wat de inzet van social media marketing jou oplevert!