Denk hier eens aan
Denk hier eens aan

Waar kan ik eten bestellen?

De werkdag is net geëindigd en ik heb trek, ernstige trek. Na een aantal dagen op soep-in-zak, potgroente en pasta geleefd te hebben kies ik er vandaag voor een maaltijd te laten bezorgen. Of af te halen, want dat kan ook op steeds meer plaatsen.

Waar dan?

Omdat ik de kaart van de Chinees en snackbar om de hoek al van voor naar achter besteld heb, wil ik nu eens ergens anders bestellen. Bij een restaurant die nu ook begonnen is met eten bezorgen, of een café die door het bekende virus haar focus verlegd heeft van shotjes naar stamppotjes. Maar nee, ik kom er niet op. Op thuisbezorgd zitten alleen de doorgewinterde bezorgrestaurants. Verder woon ik nu een klein jaar in de stad dus weet ik de restaurants en cafés in de buurt nog niet bij naam te noemen. Dus ja, dan maar weer de snackbar via thuisbezorgd.

Een week later loop ik langs mijn postvakje om te kijken hoe populair ik vandaag ben. Bingo! Twee brieven van de belastingdienst én een flyer van Kokusai, een Japans sushi en grill restaurant in mijn woonplaats Alkmaar. Omdat ik groot fan van hun teppan yaki kip ben lees ik de flyer aandachtig door. En ja hoor, daar staat m’n favoriet. Ik besluit het restaurant meteen te bellen om teppan yaki kip met een bak nasi te bestellen.

Tijd om het op te halen

20 minuten later ben ik op de afgesproken tijd bij het restaurant om mijn maaltijd op te halen. Dat het er druk kon zijn wist ik, maar zo druk? Nee, dit hadden ze zelf ook niet verwacht zeiden ze. Op de dag van het verspreiden van de flyer vliegen de bestellingen direct de deur uit en wordt er ongetwijfeld een mooie omzet behaald. Waar je de hardwerkende tieners achter de balie licht hoort mopperen over de grote drukte zal de ondernemer achter het restaurant maar wat blij zijn dat ‘ie wat flyers besteld heeft.

Nu jij!

Wil jij ook jouw gerechten of producten onder de aandacht brengen? We regelen graag een flyer, folder of ander drukwerk voor je! Neem contact op door op het spraakwolkje rechtsonder te klikken of bel ons tijdens kantoortijden op 072-562 54 82.

 

Auteur:

Enthousiast, leergierig en op een missie. Sander is ambitieus en wil alles weten over (online) marketing, koken, koffie, poker, voetbal, enz., enz.

Andere interessante artikelen

Zo maak je jouw site mobielvriendelijker

Zo maak je jouw site mobielvriendelijker

Zo maak je jouw site mobielvriendelijker

Zo maak je jouw site mobielvriendelijker

Omdat mobiel verkeer steeds meer toeneemt op websites is het enorm belangrijk dat je website of webwinkel mobielvriendelijk is.

Cloudflare: de nieuwe kwaliteitsimpuls van Kinsta

Cloudflare: de nieuwe kwaliteitsimpuls van Kinsta

Cloudflare: de nieuwe kwaliteitsimpuls van Kinsta

Cloudflare: de nieuwe kwaliteitsimpuls van Kinsta

Website performance en beveiliging zijn twee belangrijke aandachtspunten wanneer wij een website ontwikkelen. Nieuwe technologieën kunnen een positieve impact op de veiligheid en prestaties van websites hebben.

Slimme lanceringsmomenten voor je magazine

Slimme lanceringsmomenten voor je magazine

Slimme lanceringsmomenten voor je magazine

Slimme lanceringsmomenten voor je magazine

Ieder moment van het jaar kun je natuurlijk een magazine lanceren, maar voor sommige branches werkt de ene maand net iets beter dan de andere. 

De betekenis van kleuren in één handig overzicht

De betekenis van kleuren in één handig overzicht

De betekenis van kleuren in één handig overzicht

De betekenis van kleuren in één handig overzicht

Download onze infographic om in één oogopslag te zien waar de bekende kleuren voor staan. Handig om eens door te nemen, maar ook erbij te pakken wanneer je met vormgeving aan de slag gaat.

Het verschil tussen ongestreken en gestreken papier

Het verschil tussen ongestreken en gestreken papier

Het verschil tussen ongestreken en gestreken papier

Het verschil tussen ongestreken en gestreken papier

Wat is het verschil tussen gestreken en ongestreken papier? Wat zou je het beste kunnen toepassen in jouw drukwerk producten? Dat lees je allemaal in deze blog!

Concurrenten voor zijn dankzij een verdedigbaar voordeel

Concurrenten voor zijn dankzij een verdedigbaar voordeel

Concurrenten voor zijn dankzij een verdedigbaar voordeel

Concurrenten voor zijn dankzij een verdedigbaar voordeel

Bied jij hetzelfde als je concurrenten of heb je een verdedigbaar concurrentievoordeel? Een moeilijke vraag, die we in deze blog voor jou behandelen. Lees meer in dit artikel.

Terug naar boven