Jouw excuus om uit te slapen
Strategie

Strategie

Denk jij dat je tijdens het slapen niets uitvoert? Niets is minder waar! Als je op één oor ligt draait jouw brein op volle toeren, met als doel de belangrijkste zaken van het korte- naar het langetermijngeheugen te verplaatsen. Ditzelfde doel heb je ook bij strategie. Alleen door een goede indruk te maken kom je in het langetermijngeheugen van jouw doelgroep terecht.

In een strategie komt alles samen. Wie je bent, wat je verhaal is en hoe je dit uit wil dragen. Net zoals slaap onmisbaar is, is strategie dat ook. Het is de basis van alles en laten we eerlijk zijn: het slaapt toch nét iets lekkerder wanneer je weet dat de strategie van jouw bedrijf goed uitgedacht is.

Contact
  • Onze strategische analyse leidt tot nieuwe inzichten
  • Tijdens de strategische fase denken wij middelen onafhankelijk
  • Strategische projecten vullen wij marktgericht in
Quote

Het was even schrikken toen ik zélf ineens het boegbeeld van de campagne werd, maar de mannen van Indrukwekkend waren er van overtuigd dat dit het beste was en dat konden ze ook goed onderbouwen. Uiteindelijk hebben ze daar ruimschoots gelijk in gekregen, want alle reacties zijn superpositief. Dat is een compliment voor hen, maar natuurlijk ook een beetje voor mezelf ;) Dank je wel jongens! Liefs,

Kim
Shortleasen
Kim

Onze diensten

Waarom doe je wat je doet, hoe ga je dat doen en waarmee? Wij houden je graag een spiegel voor en bepalen samen je bedrijfsidentiteit.

De positionering bepaalt welk verhaal je gaat vertellen en heeft invloed op hoe er over jouw bedrijf, organisatie of merk gedacht wordt.

De ene campagne is de andere niet. De campagnestrategie hangt af van verschillende factoren: doel, budget, doelgroep, regio en meer.

Stel je vraag!

* verplichte velden
Wouter-Sarina-Sander-Ron