Goed gereedschap
Campagnestrategie

Campagnestrategie

Een geslaagde campagne begint met een heldere campagnestrategie. Welke gereedschappen je wel of juist niet kiest is bepalend voor het uiteindelijke resultaat.

Zo is het belangrijk om te bepalen welke middelen het best ingezet kunnen worden, wat de planning en duur van de campagne is en welke KPI’s (kritische prestatie indicatoren) we afspreken. Maar ook naar wie en wat we communiceren en hoe we dat gaan doen. Wil je weten hoe we jouw toolbox gaan samenstellen? Vraag vrijblijvend een strategische sessie aan.

Contact
  • Onze strategische analyse leidt tot nieuwe inzichten
  • Tijdens de strategische fase denken wij middelen onafhankelijk
  • Strategische projecten vullen wij marktgericht in
Quote

Wij hebben nu een aantal projecten samen met Indrukwekkend gedaan en zijn daar zeer tevreden over. Indrukwekkend is een creatief en professioneel reclamebureau wat ‘outside the box’ ideeën presenteert en creëert en goed met ons meedenkt over de juiste klantbenadering. Ik kijk dan ook uit naar de volgende projecten die we met Indrukwekkend gaan oppakken.

Ellen de Ridder
Manager Marketing & Customer Service
Ellen de Ridder

Meer Strategie

Bedrijfsidentiteit

Bedrijfsidentiteit

Bedrijfs-identiteit

Bedrijfsidentiteit

Waarom doe je wat je doet, hoe ga je dat doen en waarmee? Wij houden je graag een spiegel voor en bepalen samen je bedrijfsidentiteit.

Positionering

Positionering

Positionering

Positionering

De positionering bepaalt welk verhaal je gaat vertellen en heeft invloed op hoe er over jouw bedrijf, organisatie of merk gedacht wordt.

Stel je vraag!

* verplichte velden
Wouter-Sarina-Sander-Ron