Positionering
Wanneer je bedrijfsidentiteit duidelijk op papier staat is het tijd voor de positionering. De positionering bepaalt welk verhaal je gaat vertellen (storytelling) en heeft invloed op hoe er over jouw bedrijf, organisatie of merk gedacht wordt.
In ieder sprookje is er een held, een schurk, zijn er hulpjes en is er een probleem dat opgelost moet worden. In de ogen van jouw doelgroep ben jij die held. Met behulp van je concurrentievoordelen ga je de strijd aan met je concurrenten en win je uiteindelijk de harten van je doelgroep. We gaan graag met jou op zoek naar het antwoord op de vraag: Hoe word ik de held?
Contact Andere strategie diensten- Meer inzicht in jouw merk, doelgroepen en concurrentie
- Helpt aan een unieke positie in de markt
- Waar maak jij het verschil?


Het was even schrikken toen ik zélf ineens het boegbeeld van de campagne werd, maar de mannen van Indrukwekkend waren er van overtuigd dat dit het beste was en dat konden ze ook goed onderbouwen. Uiteindelijk hebben ze daar ruimschoots gelijk in gekregen, want alle reacties zijn superpositief. Dat is een compliment voor hen, maar natuurlijk ook een beetje voor mezelf ;) Dankjewel jongens! Liefs,


Meer strategie

Bedrijfsidentiteit
Bedrijfs-identiteit

Waarom doe je wat je doet, hoe ga je dat doen en waarmee? Wij houden je graag een spiegel voor en bepalen samen je bedrijfsidentiteit.

Campagnestrategie
Campagne-strategie

De ene campagne is de andere niet. De campagnestrategie hangt af van verschillende factoren: doel, budget, doelgroep, regio en meer.
Vraag hier je gratis adviesgesprek aan of stel ons een vraag
