Er was eens...
Positionering

Positionering

Wanneer je bedrijfsidentiteit duidelijk op papier staat is het tijd voor de positionering. De positionering bepaalt welk verhaal je gaat vertellen en heeft invloed op hoe er over jouw bedrijf, organisatie of merk gedacht wordt.

In ieder sprookje is er een held, een schurk, zijn er hulpjes en is er een probleem dat opgelost moet worden. In de ogen van jouw doelgroep ben jij die held. Met behulp van je concurrentievoordelen ga je de strijd aan met je concurrenten en win je uiteindelijk de harten van je doelgroep. We gaan graag met jou op zoek naar het antwoord op de vraag: Hoe word ik de held?

Contact
  • Onze strategische analyse leidt tot nieuwe inzichten
  • Tijdens de strategische fase denken wij middelen onafhankelijk
  • Strategische projecten vullen wij marktgericht in
Quote

Het was even schrikken toen ik zélf ineens het boegbeeld van de campagne werd, maar de mannen van Indrukwekkend waren er van overtuigd dat dit het beste was en dat konden ze ook goed onderbouwen. Uiteindelijk hebben ze daar ruimschoots gelijk in gekregen, want alle reacties zijn superpositief. Dat is een compliment voor hen, maar natuurlijk ook een beetje voor mezelf ;) Dank je wel jongens! Liefs,

Kim
Shortleasen
Kim

Meer Strategie

Bedrijfsidentiteit

Bedrijfsidentiteit

Bedrijfs-identiteit

Bedrijfsidentiteit

Waarom doe je wat je doet, hoe ga je dat doen en waarmee? Wij houden je graag een spiegel voor en bepalen samen je bedrijfsidentiteit.

Campagnestrategie

Campagnestrategie

Campagne-strategie

Campagnestrategie

De ene campagne is de andere niet. De campagnestrategie hangt af van verschillende factoren: doel, budget, doelgroep, regio en meer.

* verplichte velden
Wouter-Sarina-Sander-Ron