Marketingtermen
We snappen helemaal dat je af en toe denkt: Que? De marketingtermen schieten als paddenstoelen uit de grond en worden te pas en onpas gebruikt door die ene collega die er mee te koop wil lopen.
Wij zijn graag menselijk, helder en relevant. In het verlengde daarvan is het dus een kleine moeite om jou het antwoord te geven op die ene vraag: Wat betekent deze marketingterm eigenlijk? In de lijst hieronder zetten we de belangrijkste marketingtermen per onderwerp, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er bedoeld wordt. Mocht een nieuwe term de revue passeren, of een trend ontstaan, dan voegen we het uiteraard aan de lijst toe! En heb je suggesties voor een relevante term? Stuur dan even een berichtje naar Sarina. Dan pakken we het z.s.m. op.
Offline Communicatie
Online Marketing
Strategie
Website
Keuzestress?
We geven je graag advies op maat!
Je kunt ons bereiken op 072 – 562 54 82
Mailen mag ook: info@indrukwekkend.nl